Informatie over de school

Op dit moment hebben wij helaas een aanname stop voor kinderen die tot en met december 2025 4 jaar worden.  Kinderen die 4 jaar worden vanaf januari 2026 zijn met hun ouders welkom voor een rondleiding.

Algemeen
Samen met zo'n 220 leerlingen (verdeeld over 10 groepen), 17 leerkrachten, een kwaliteitscoördinator, 2 vakleerkrachten gymnastiek, een conciërge, een administratief medewerker, een directrice en veel enthousiaste en betrokken ouders willen wij in een veilige omgeving ontwikkelen! Al meer dan 60 jaar geven wij vanuit een Open Christelijke visie les.

Onderwijs
De Menso Altingschool is een school waar we samen voor een veilige sfeer zorgen, waar kinderen zichzelf ontwikkelen mét plezier. Op de Menso Altingschool beschouwen we elk kind als een uniek persoon met allerlei mogelijkheden. Op een uitdagende en ondersteunende manier willen we de kinderen helpen ontwikkelen en ze voorbereiden op hun plek in de maatschappij.

Meer informatie?
En wilt u nog meer informatie, dan bent u van harte welkom voor een gesprek over de mogelijkheden die we uw kind te bieden hebben!

Graag tot ziens op de Menso Altingschool!

Marlise Dekker
directrice