Verkeer rond de school

Om de verkeerssituatie rond school veilig te houden, hebben we een aantal regels rondom school afgesproken:

• Fietsers nemen de ingang aan de Menso Altingweg.
  • De kinderen die met de auto gebracht worden, maken gebruik van de ingang aan de Brinkhovenlaan.
  • Op het plein en het pad bij de bovenbouwlokalen mag niet gefietst worden.
  • Als u oversteekt bij de brigadiers: graag afstappen en lopend de zebra oversteken, nadat u een seintje van de brigadier heeft gekregen.  Als u niet gelijk over kunt steken, graag op de stoep, achter elkaar verzamelen, zodat andere fietsers nog kunnen passeren.
  • Het parkeren van de auto’s is alleen toegestaan aan de Brinkhovenlaan.
  • Op het Brinkje tegenover de school mag niet geparkeerd worden.  Let u erop dat het overige verkeer er nog langs kan. Let bij het parkeren ook op de uitritten van de omwonenden!
  • Rond de begin- en eindtijden van school met de auto niet de Menso Altingweg gebruiken.
  • Voor de kinderen van groep 5, 6, 7 en 8 zijn er verkeershesjes uitgedeeld.  Het is de bedoeling dat ze de hesjes  gebruiken tijdens het fietsen naar de gymles in de Marsch en andere momenten als ze als groep fietsen.