Kinderopvang

CKC Drenthe verzorgt naast onderwijs ook zelf kinderdagopvang voor kinderen van 0 tot 13 jaar. Op Kindcentrum Menso Altingschool kunt u 52 weken per jaar van 07.00 tot 19.00 uur terecht voor:

·         Peuteropvang (2-4 jaar, 40 weken)
·         Voor- en naschoolse opvang
·         Vakantie opvang

Medio 2024 gaan we starten met Kinderopvang 0 -4 jaar. Mocht u interesse hebben hiervoor dan kunt u zich al aanmelden via het digitale aanmeldformulier! (zie aanmelden)

Voor kinderen biedt onze opvang een plezierige en gezellige plek om met elkaar te spelen, gevarieerde activiteiten te doen en zich zo spelenderwijs te ontwikkelen. Voor ouders biedt CKC Drenthe Kinderopvang een vertrouwde, plezierige en professionele organisatie van de opvang van uw kinderen.

Communicatie kinderopvang

Bij de kinderopvang maken we gebruik van twee ouderportalen. Deze zijn met elkaar verbonden. Voor de communicatie maken we gebruik van SocialSchools (zie verder hieronder) en voor de administratie maken we gebruik van Kidsconnect. Voor de handleiding klik op handleiding Kidsconnect

U bent van harte welkom om eens een kijkje bij ons te komen nemen of uw kind(eren) bijvoorbeeld een keer een middagje mee te laten doen op de BSO.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marlise Dekker, directrice Kindcentrum Menso Altingschool (✉ mensoalting@ckcdrenthe.nl of ☎ 050-3093854) of CKC Drenthe Kinderopvang (✉ kinderopvang.mensoalting@ckcdrenthe.nl of ☎ 0592-409865)