Kinderopvang 0-4 jaar

Medio 2024 gaan we starten met Kinderopvang vanaf 0 jaar.

Enthousiast geworden voor onze opvang? U en uw kind(eren) zijn van harte welkom op onze kindcentrum.

Mocht u zich al willen aanmelden dan kunt u daarvoor naar de pagina 'Aanmelden' gaan.

Rondleiding aanvragen

U bent van harte welkom om eens een kijkje bij ons te komen nemen. Om een rondleiding aan te vragen kunt u mailen naar: kinderopvang.mensoalting@ckcdrenthe.nl.

Spelregels Kinderopvang

Naar aanleiding van regelmatig gestelde vragen over de opvangmogelijkheden hebben wij een overzicht met de spelregels binnen de kinderopvang van CKC Drenthe Kinderopvang gemaakt. Deze vragen vindt u terug op: spelregels kinderopvang. Wanneer er nieuwe vragen zijn die regelmatig voorkomen, zullen wij het overzicht daarmee verder aanvullen, zodat u dit overzicht kunt raadplegen wanneer u nu of in de toekomst een vraag heeft over de praktische werkwijze van de kinderopvang.