Aanmelden en tarieven

Enthousiast geworden voor onze opvang? U en uw kind(eren) zijn van harte welkom op onze kindcentrum.

Direct aanmelden

Via onderstaande knop komt u bij ons digitale aanmeldformulier, waarmee u uw kind kunt inschrijven voor kinderdagopvang, peuteropvang of buitenschoolse opvang. Zodra wij uw aanmelding hebben ontvangen, krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw inschrijving.

Aanmelden kinderopvang

Wijzigingen doorgeven

Heeft u een wijziging op een bestaand contract dan kunt u ons mailen via kinderopvang@ckcdrenthe.nl, hier kunt u ook terecht met vragen over uw contract of factuur.

Andere vragen?

Wij hebben de meest gestelde vragen over de praktische werkwijze van de kinderopvang voor u op een rijtje gezet (klik hier ). Staat uw vraag er niet tussen? Aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen via (✉kinderopvang@ckcdrenthe.nl of ☎ 0592-409865).